Reklamacje, zwroty, gwarancje
Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę. Jeżeli firma nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
Zamawiający może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie siedmiu dni, liczonym od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Kontakt w sprawie reklamacji, gwarancji i zwrotów: sklep@dobreswiece.pl.
Uszkodzenia towaru podczas wysyłki
Z uwagi na wrażliwość niektórych z naszych produktów, każda nadawana przez nas przesyłka jest ubezpieczona. Jednak aby uniknąć sytuacji kłopotliwych i zadbać o to, aby towar dotarł do Klienta nieuszkodzony, bardzo prosimy o sprawdzanie przesyłek w momencie ich odbierania, szczególnie, jeśli zamówienie zawierało przedmioty wrażliwe (szklane, ceramiczne itd.).
W przypadku odbioru towaru uszkodzonego, prosimy o spisanie z kurierem protokołu uszkodzenia towaru.
Zgłaszanie reklamacji
Aby zgłosić reklamację towaru (nie dotyczy uszkodzenia przesyłek podczas transportu z winy przewoźnika), niepoprawne zamówienie (zamówienie nie zgadza się z zawartością przesyłki), prosimy o wysłanie wniosku o reklamację na adres sklep@dobreswiece.pl wraz numerem zamówienia oraz danymi kontaktowymi i opisem reklamacji.
Wadliwy towar należy wysłać na adres naszej firmy na własny koszt. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt wysyłki zostanie zwrócony na konto zamawiającego.