Reklamacje, zwroty, gwarancje
Zamawiający ma prawo, żądać doprowadzenia reklamowanego produktu (-ów) do stanu zgodnego z umową poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę. Jeżeli firma nie będzie w stanie wywiązać się z określonych żądań, klient ma prawo domagać się stosowanego obniżenia ceny albo może odstąpić od umowy.
Zamawiający może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie siedmiu dni, liczonym od dnia wydania rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Kontakt w sprawie reklamacji, gwarancji i zwrotów: sklep@dobreswiece.pl.
Naturalne zużycie towaru
Produkty nie są objęte gwarancją producenta. Produkty ulega naturalnemu zużyciu pod wpływem działających na niego warunków atmosferycznych (np. wiatr, deszcz, promienie słoneczne, śnieg, grad, mróz) oraz pod wpływem wysokich temperatur wytwarzanych przez palące się w nim wkłady, dlatego nie uznajemy reklamacji, także z tytułu rękojmi, dla produktów używanych. Nie ponosimy odpowiedzialności za wady powstałe w wyniku użytkowania produktu – np. odbarwienie lub uszkodzenie powstałe w wyniku działania wysokiej temperatury palącego się wewnątrz wkładu. Przyjmujemy reklamacje tylko produktów nowych, które nie były użyte.
Uszkodzenia towaru podczas wysyłki
Z uwagi na wrażliwość niektórych z naszych produktów, każda nadawana przez nas przesyłka jest ubezpieczona. Jednak aby uniknąć sytuacji kłopotliwych i zadbać o to, aby towar dotarł do Klienta nieuszkodzony, bardzo prosimy o sprawdzanie przesyłek w momencie ich odbierania, szczególnie, jeśli zamówienie zawierało przedmioty wrażliwe (szklane, ceramiczne itd.).
W przypadku odbioru towaru uszkodzonego, prosimy o spisanie z kurierem protokołu uszkodzenia towaru.
Zgłaszanie reklamacji
Aby zgłosić reklamację towaru (nie dotyczy uszkodzenia przesyłek podczas transportu z winy przewoźnika), niepoprawne zamówienie (zamówienie nie zgadza się z zawartością przesyłki), prosimy o wysłanie wniosku o reklamację na adres sklep@dobreswiece.pl wraz numerem zamówienia oraz danymi kontaktowymi i opisem reklamacji.
Wadliwy towar należy wysłać na adres naszej firmy na własny koszt. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt wysyłki zostanie zwrócony na konto zamawiającego.